Diagnostika

Bosch diagnostika

KTS 540 je zařízení pro kontrolu, diagnostiku, vyhledávání a odstraňování závad u elektronických systémů řízení moderních zážehových a vznětových motorů, ale také systémů ABS, ASR, ESP, řízení automatických převodovek, řízení komfortních a bezpečnostních systémů a mnoho dalších. Diagnostický přístroj spolupracuje se softwarem BOSCH ESI(tronic).

Číst dál: Bosch diagnostika

Delphi tlaková diagnostika

Diagnostický systém společnosti DELPHI je základní nástroj k rozeznávání závad vstřikovačů či čerpadel. Systém je někdy třeba doplnit o sadu "falešných" ventilů, suplujících činnost regulačních ventilů vysokotlakých čerpadel. Proč jsou tyto ventily zapotřebí? Je to ze 2 důvodů: 1. některé ventily (PCV, IMV, SCV) zůstávají při nulovém napětí otevřené, a tehdy se dá snadno přezkoušet výkonnost mechanických částí čerpadel. Dost často jsou ale regulační ventily při nulovém napětí zavřené, a tehdy je třeba nahradit originální ventil ventilem "falešným", který umožní průtok paliva i při nulovém ovládacím napětí. Jindy zase ECU (řídící jednotka) komunikuje s ovládacím ventilem, a pokud je tento odpojen kvůli zjištění stavu mechaniky čerpadla, nedalo by se vozidlo startovat (ne nastartovat, pouze potřebujeme cca 5 sec. startovat). Tehdy je třeba ECU zmást použitím falešného elektronického ventilu (obvodu), ECU se domnívá že,ovládací ventil je zapojen a dovolí nám startovat. (Toto se děje obzvláště u francouzských vozidel.)

 

Číst dál: Delphi tlaková diagnostika

Měření emisí

Součástí našich služeb je měření emisí osobních a dodávkových vozidel (délka platnosti dle známky na RZ) a zajištění TK (délka platnosti dle velkého technického průkazu - první kontrola po 4 letech od koupě vozu a poté každý 2. rok).

Testování Common Rail vstřikovačů

Testujeme mechanické a Common Rail vstřikovače všech druhů a značek ( Bosch, Denso, Delphi....)

Testování provádíme na zařízení, které otestuje jak vstřikovač rozprašuje, jaké množství paliva vstřikuje a jaké množství jde do přepadu a zároveň otestuje elektroniku. Vstřik současně vyčistíme, může být jen zanešený a ultrazvukovým čištěním a propláchnutí speciálním roztokem mu můžeme vrátit nazpět jeho funčknost a tím pádem šetřit peníze zákazníka.

Číst dál: Testování Common Rail vstřikovačů